Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru

W przypadku, gdy otrzymane produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. W ciągu 14 dni możesz zwrócić towar bez podania przyczyny.

Celem zwrócenia produktu zapakuj go do paczki, dołącz paragon oraz wypełniony formularz zwrotu (formularz znajdziesz pod poniższym linkiem: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/forma

Pamiętaj koniecznie o paragonie, gdyż jego brak uniemożliwi zwrot.

Tak przygotowaną przesyłkę odeślij (na swój koszt) na poniższy adres:

Carton+pets
Ul. Dolna 23
84-230 Rumia
tel. 513 056 713


Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem lub wysłanych na koszt odbiorcy.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której sprzedawca wydaje produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności, czyli od objęcia produktu w posiadanie konsumenta lub wskazanie przez niego osób trzecich innych niż przewoźnik,
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.


Do zachowania terminu odstąpienia od umowy, wystarczy także wysłanie formularza zwrotu przed upływem 14 dni od otrzymania zamówienia na adres mailowy kontakt@cartonplus.pl. A następnie dostarczenie do nas zwracanego towaru.


Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci nie później niż w terminie 14 dni po otrzymaniu paczki ze zwrotem. O zwrocie pieniędzy zostaniesz powiadomiony mailowo.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • umowy zawartej na aukcji publicznej,
  • przedsiębiorcy, który dokonał zakupu towarów na firmę, a więc w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.


Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.


Reklamacja towaru

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Jak to zrobić?

Wypełnij formularz reklamacyjny (https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/wzory-pism/ ) i wyślij go wraz ze zdjęciami dokumentującymi wadę lub uszkodzenie produktu na adres mailowy kontakt@cartonplus.pl.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. O toku postępowania Twojej reklamacji zostaniesz powiadomiony mailowo.

Pamiętaj, że mamy prawo prosić o odesłanie reklamowanego produktu (na swój koszt) na adres:

Carton+pets
Ul. Dolna 23
84-230 Rumia
tel. 513 056 713

 

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem lub wysłanych na koszt odbiorcy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium